Ha! Ha! Hur många gånger kan man göra bort sig på en kurs?

På ronden i morse var de tvungna att flytta runt doktorerna på mottagningen inför torsdagen, för amanuensen och överläkaren ska ha praktiskt prov. Ingen av oss kandidater reagerade, det är ju så många studenter överallt och på vårt schema står det att vi har praktiskt prov i början av mars. Mitt i alltihop klämde amanuensen ur sig ett: "Ja, för det vet ni väl kandidater att ni ska ha praktiskt prov på torsdag?". Öh, näe. Vad kan jag säga? Skolan och dess administration är sig lik.


Kommentarer
Postat av: Mi

F'låt en skrattsalva, men hur oadministrativa KAN de vara? Jag sitter bara här och ruskar på huvudet, det är ju helt sanslöst vad ni utsätts för!

2009-02-09 @ 13:22:08
Postat av: KD

Tydligen hur oadministrativa som helst! Mitt motstånd har de ju brutit ner för längesedan. Orkar inte bry mig längre. Jaha, så var det dags igen tänker jag ... och lägger till ett KLÅPARE.

2009-02-09 @ 13:32:07
Postat av: Anonym

Jisses...och solen har sin gång, hör jag.



(Försöker påminna mig ett praktiskt prov på öronkursen - hade vi det? Har förträngt, det var den kursen jag kände mig sämst i världen på, fick aldrig till det med alla deras huvudljus och instrument, för att inte tala om det gigantiska mikroskopet. (Befängt nog vägrade de lära oss använda otoskop trots att det är vad man oftast har tillgång till - gör de så med er också?)

2009-02-09 @ 20:39:31
Postat av: KD

Jodå, otoskop är för mesar anser de.

2009-02-09 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback