Utmaning

Det kom en utmaning från Lotta:

- Gå in i mappen "Mina Bilder".
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.
De sista två stegen skuttar jag över. Fritt fram för den som känner sig manad...



Bilden är från våren 2002. Mamma och jag for till England för att vara med på min väninnas bröllop. Vi lärde känna varandra när vi var ungefär 1,5 år. Hennes mamma kom till huset vi hyrde i Wembley Park för att hämta hyran åt sin svåger som var den som ägde huset. Mammorna blev vänner och så även vi.

Här har mamma och jag kört runt i bil några dagar och bott på B&B i norra England. Vi såg Hadrian's wall, en grymt blåsig dag. Vi var till Alnwick Castle där de spelade in Harry Potter. Vi var på Lindisfarne Island , att köra dit över sjöbotten kändes underligt. Såg massor av vacker natur och en hel del annat. Här har vi kommit till slutdestinationen Newcastle upon Tyne, mer känt som Newcastle bland oss svenskar, för att gå på bröllop. Bilden är på Tyne och några av alla broarna. Nog är det väl Tyne Bridge, den stora gröna bron? På wikki har de en betydligt snyggare bild, tagen från andra hållet..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Där ser man. :)

Postat av: Anonym

Typ ...

2009-02-02 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback