Barnvakt

Hämtade brorsbarnen på fritids. Som vanligt var det inte lätt att föreviga Lillstumpa, hon spelar apa så fort kameran åker fram.



Storstumpa är mer villig att vara med på bild. Gärna tillsammans med Lilla Besten som hon är så förtjust i. Hon vill leka med henne, kånka runt på henne, ha henne i knät. Det förvånar mig storligen att Lilla Besten accepterar det hela. Hon verkar faktiskt lika förtjust i Storstumpa som Storstumpa är i henne. Fast jag ser på henne att hon inte gillar det där kånkandet och sittandet i knä, men hon accepterar det ....








Kommentarer
Postat av: Mårr

Hihihihiiiii, bestens min på sista fotot - obetalbar! ("-Hrmpf, ska man behöva finna sig i det här? Jag är skeptisk", liksom.)

2009-01-22 @ 21:35:38
Postat av: KD

Skeptisk var rätta ordet.

2009-01-23 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback