Fesenjon

Slängde in mitt recept på Fesenjon i Receptboken.

Kommentarer
Postat av: tina

Men här har det hänt saker sen sist! Stort grattis på födelsedagen, om än lite försent. Och en receptbok, hur har det kunnat gå mig förbi? Den ska jag spana in ordentligt vid tillfälle. Fesenjon föresten, det låter som champinjon. Valnötter, förstår att det är gott. Appropå gott, gott nytt år vetja!

Postat av: KD

Tack för det! Och, ja, det låter som en champinjon men är ännu godare. God fortsättning på dig!

2009-01-03 @ 20:04:25
Postat av: KD

Å du, receptboken är inte lika avancerad som din. Jag tar inga bilder, komponerar inte egna recept. Det är bara ett sätt att rensa ur mina hyllor från pappersrecept. Elektroniskt tar de betydligt mindre plats.

2009-01-04 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback