Förkylt!

Kände igår att det var något vajsing på gång med kroppen, att jag skulle vara sjuk idag. Bäst att mota Olle i grind tänkte jag och drog iväg på ett spinningpass. Fel taktik kan man konstatera. Idag har det brutit ut. Feber, krassliga luftrör, nästäppa. Gaaaah! Nåja, bättre den här veckan än förra veckan när det gällde att vara koncentrerad. Nu har vi luft i schemat. Fyra timmar håltimma på eftermiddagen. Utnyttjar dem optimalt genom att åka hem och lägga mig och sova en stund. (Undrar om inte det här var förklaringen till lördagens eftermiddagstimmar i sängen).

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Låter som samma otäcking som jag dras med, fortfarande. Den kommer och går, kan man säga. Krya på sig, kandidaten!

Postat av: Mårr

Uschiamej, trodde nåt var på g här igår för jag hade liksom ont "i skelettet" - fast jag var nog bara trött. (Ta i trä)



Krya på!

2009-01-21 @ 17:49:39
Postat av: KD

Hoppas du klarar dig Mårr.

2009-01-21 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback