Träningsläger krävs

Fest igår. Stort kalas. Mysig miljö och glada festdeltagare. Det artade sig till en alldeles kalashärlig fest, då åkte vi hem. Mr H jobbar idag, som vanligt började han okristligt tidigt. Genom att lämna festen en sisådär en femtedel in tillförsäkrade vi honom om hela tre och en halv timmas sömn. Själv har jag toksovit - ändå till klockan åtta (hjälpt av sommartidens införande) och är bakis och skakis. Tydligen klarar jag inte att festa längre. Det är orättvist. Inte en droppe starkt drack jag eftersom bilen skulle följa med oss hem från hufvudstaden. Är det åldern? Är jag otränad?
Det får nog bli alkholbaserat träningsläger i Rom. (Bli inte upprörd, mamma. Jag skämtar, du vet att vi båda är urkassa på att dricka alkohol)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst märks det att man inte klarar lika mycket som "förr". Bara ytterligare ett tecken i raden, som visar var man är på väg. :(

Postat av: Lotta

Ehh, nu försvann min kommentar. Skriver en ny så får vi se...



Visst märks det att man inte klarar lika mycket som förr, vare sig vad det gäller alkohol eller sömnbrist och i synnerhet inte i kombination. Ytterligare ett tecken på vart det barkar hän. :(

2009-03-29 @ 08:28:16
URL: http://www.bruksterrier.se
Postat av: Lotta

Och när jag klickade på "skicka" på reprisen dök den första upp. Vi får se vad som händer nu?

2009-03-29 @ 08:28:59
URL: http://www.bruksterrier.se
Postat av: KD

Jag tror att man måste ladda om sidan för att kommentaren ska synas?

2009-03-29 @ 09:24:48
Postat av: KD

Gjorde precis det, men den dök upp direkt. Fel av mig!

2009-03-29 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback