Fem dygn senare ...




Fem dygn senare har vi hunnit med en vända till England. Alldeles underbar mini-semester. Lite väl lyxigt kanske med utlandsresa så nära inpå romresan, men det har jag bestämt mig för att inte angsta över. Rapport kommer.

Sammanfattningsvis kan sägas att vi haft det underbart och är helskinnade hemkomna, så dock inte min resväska som dragit sin sista suck. Troligen pga bagagekillarnas nonchalans. Detta renderade mig en ny resväska utan gnäll från SAS sida. Visserligen ingen Samsonite som den som ersattes, å andra sidan var den nog närmare 10 år och har varit med en del så ... på det hela taget ser jag den lilla incidenten som en vinstaffär.

Att lämna Besten på pensionat fick mig att känna mig som en bov, en usel människa, ett svin. Hon ville då rakt inte stiga ur bilen när vi körde upp på pensionatets gård. Hade det inte varit för att jag vet att Björne och Eva driver ett fantastiskt ställe, tom taxmamman erkänner det, så hade nog resan ställts in direkt. Hjärtat blödde när jag åkte från Besten.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var värst vad ni förlustar er? ;-)

Postat av: KD

Jo, nästan så man får skämmas :-)

2009-05-05 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback