Kolla på mig!!!!

Skolkade idag för att plugga hud. Det är dags att plugga när kursen pågått några veckor och tentan är på fredag. Tog Besten och åkte iväg till broderns trädgård för att tentaplugga i solskenet. Det fanns någon som hade synpunkter på det hela och tyckte jag gav boken alldeles för mycket uppmärksamhet. Nå, det löste hon lätt genom att lägga sig precis på den punkt där jag fokuserade. Svårt att missa henne i det läget.


Jag fick skyffla henne åt sidan och klia lilla taxmagen för att åter få tillgång till kurslitteraturen.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Det där är ju typsikt kattbeteende annars. Men smart är hon LB!

Postat av: KD

Ja, inte blir hon outsmartad av katter :-)

2009-05-26 @ 15:00:33
Postat av: Mårr

Tänkte just säga det, är du säker på att hon inte är katt?

2009-05-26 @ 16:57:17
Postat av: Annette

Jag tycker du kombinerar allt på ett kanonbra sätt:)

2009-05-26 @ 20:18:27
Postat av: KD

Inte är hon katt. Det hade Mr H märkt, han är allergisk mot katter.

2009-05-26 @ 20:23:51
Postat av: KD

Skenet bedrar, Annette!

2009-05-26 @ 20:24:18
Postat av: kandidatpappa

Ooooh vad jag saknar tax! Inte haft nån på 22 år... Den där mjuka, skrynkliga magen. Och den där goa jycken, sovande på rygg - som en människa, med täcket över bröstet och tassarna ovanpå täcket. Och att snusa på hennes tjocka tassar... Och den här bloggen ökar smärtan :-)) Kanske dags igen, nu när barna har flyttat till Uppsala...

2009-05-26 @ 21:38:02
Postat av: Helena och Justus

Vad gott ni måste ha haft det där på gräset i solen :-). Jag vet en annan fyrbent som också gillar att ligga i gräset och filosofera, så det får han göra en stund på varje promenad. Den lille röde vill ägna sig åt det även mörka höstkvällar vid 23-tiden när regnet strilar ner och vi är ute på sista pinkerundan... Men då protesterar matte.

2009-05-27 @ 13:58:59
URL: http://www.dovier.se
Postat av: KD

Jag förstår dig, Helena.

Välkommen hit kandidatpappa? Vem är du pappa till?

2009-05-27 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback