Lotus

Mr H är i garaget. Vad han kan hitta på där övergår mitt förstånd. Efter att ha plockat isär hela bilmotorn över vintern är den nu ihopsatt, besiktad och tydligen godkänd och körklar sedan igår. Jag ställde stilla frågan om vad han hade där att göra när han drog i morse och fick ett mycket bestämt svar: "Kandidaten, en hobby blir man aldrig klar med". Nähä?

Hursom kan man få en känsla av hur det är att åka Lotus-7 på
den här lilla filmsnutten. Framförallt får man en känsla av hur det är att åka med Mr H. :-)
Någonting för K att prova på, Sivskatan?

Kommentarer
Postat av: Helena och Juvelen

Vad häftigt det var att åka Lotus med Mr H! :-) Men du Kandidaten, det förstår du väl att det är de gnisslande bromsarna som han håller på och mekar med nu ;-).

Postat av: KD

Usch, ge honom inga idéer! Då ser jag honomm inte på hela sommaren!

2009-05-17 @ 07:31:56
Postat av: KD

honom!!

2009-05-17 @ 07:32:38
Postat av: siv

"I Kristoffers drömmar" tror jag jag kan svara på det ;-)

2009-05-17 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback