Canal Digital II

Idag meddelade Mr H på telefonen att om han inte levde när jag kom hem var det Canal Digitals fel, troligen hade hans hjärta i så fall sprängts av ilska.

Denna måndag kom en faktura från Canal Digital. Den var på makalösa 3000 kronor. Månadsavgiften förväntade vi oss, men det var lite andra kostnader också. Påminnelseavgift för den där fakturan de lovade att riva sist Mr H var i kontakt med dem. Avgift för den där boxen som skickades till Luleå, istället för till den nya adress strax utanför Uppsala Mr H uppgett vid beställningen. Dessutom en administrativ kostnad för omfaktureringen.

Hrm! Tror ni att samtalen till kundtjänst är ett sådant där betalnummer? De kanske skickar ut felaktiga fakturor med flit och när man ringer och klagar tjänar de pengar genom att säga: "Jag vet inte. Vänta! Jag ska kolla med en chef" och så kopplas man bort en stund (läs: längre än tålamodet räcker) alltmedan pengarna tickar in till dem.l
Det börjar bli läge att byta leverantör. De borde kamma sig!!!


Kommentarer
Postat av: Márr

Blir takykard bara jag läser om det, har haft liknande, oräkneliga fighter med Comhem - jag hatar, hatar HATAR dem, och ändá tycks jag aldrig bli av med dem.

¡Caramba!

2009-11-17 @ 00:51:18
Postat av: Boman

Comhem- går bort!

Postat av: KD

Uppenbarligen inte Comhem som är alternativet vi ska välja ...

2009-11-17 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback