Motivation = 0

Kan man köpa motivation någonstans? Aldrig har det varit så motigt att gå till skolan. Har en stark känsla av att de sista åtta veckorna kommer att kännas lika långa som de första fem åren. Det krävdes många ord från Luther på axeln innan jag kom iväg i morse. Och det är inte det att kursen är dålig. För det är den inte, även om kursledningen tycks leva i någon drömvärld att studenter har 48 h om dygnet och gärna tillbringar alla dessa på någon akutmottagning. Hrmpf!!!

Nå, när jag väl kom till skolan blev jag på bättre humör. Det är inte bara jag! De första fyra personerna jag mötte hann klämma ur sig liknande tankar innan jag ens hann säga hej. I omklädningrummet ven fraser som: "Jag kräks på det här", "Fan vad seeeegt", "Jag vill inte", "Snart, snart räknas man som människa igen" osv. Vi är inte färdiglärda men vi är definitivt färdiga med skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla tur att det är slut snart då, för det ÄR det faktiskt. :)

2009-11-23 @ 19:51:25
Postat av: Lotta

Himla tur att det snart är slut då, för det är det faktiskt. ;-)

Postat av: Lotta

Knäppa blogg! Först försvann mitt namn (vilket det f ö gjorde nu igen!) och sen försvann hela kommentaren, och sen kommer den, när jag redan skrivit en gång till.

2009-11-23 @ 19:54:01
URL: http://www.bruksterrier.se
Postat av: Mårr

Huh? Vad har ni nu för kurs då? Hjärnstillestånd.

2009-11-23 @ 22:08:35
Postat av: Annette

Motivation = snart är det jul och kanske kommer tomten om alla är snälla.

2009-11-23 @ 23:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback