Hur man roar sig i Karlstad.

Jourade kväll ikväll. Bra pass. Flera förlossningar. Fina små mirakel kom till världen. På väg från förlossningen till akuten insåg vi hur tonåringarna roar sig i denna lilla stad. Höll på att bli överkörda av tonårsgrabbar som hittat lånerullstolar och rejsade i korridorerna. Primärjouren och jag borde nog ha visat oss mogna vår ålder och hutat åt dem, men de såg ut att ha så himla roligt så vi bara skrattade och gick vidare. Oskyldigare nöje kan man väl knappast ha? Jämför med tonårsdräggen som roar sig med att bränna bilar i min hemstad.

Kommentarer
Postat av: Annette

Rätt inställning:) Jag tycker man ska huta näven när det finns orsak, sen kan det ju vara bra att kunna köra rullstol om olyckan är framme.

2009-09-18 @ 13:49:56
Postat av: KD

De hade så vansinnigt roligt grabbarba att jag bara inte ville störa.

2009-09-24 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback