Wat wi in Svidn kål ö kick!!!

Solen har gästat oss idag. Blek och rosenröd. Snöflingorna har antagit glitterskepnad i solen och sakta singlat mot marken hela dagen. Minus åtta grader och vindstilla. En vacker vinterdag.


Jag tog snön igår, idag var det hans tur.


My sambo with wat wi in Svidn kål ö kick!!!

Lilla Besten trodde hon var draghund ...


... vad hon inte visst var att Mr H sparkade ganska bra där bakom.

Nu kan jag susa till affären som de andra tanterna i byn ... på sparken.

Näedå, han bröt inte mot några fartgränser.

Lilla Besten tror att Gud har placerat snön på jorden bara för att glädja henne.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Se där, det var väl det jag visste; en mysig liten tant. ;-)

Postat av: Annette

Mig hade dom gärna fått kalla mystant om jag hade fått snö och spark:) Det ser väldigt hemtrevligt ut. Hade inte en skoter passat the sambo bättre?

med tanke på farthållning.

2010-01-02 @ 23:53:25
Postat av: Mårr

Jag tror Bästen tror rätt.



Åååååååååååååå vad mysigt att åka spark! Vill också tantsusa till affären!

2010-01-03 @ 12:21:54
Postat av: KD

Ok, jag är genomskådad. Det är visst Mr H med. En skoter hade varit bättre i hans tycke. :-)

2010-01-03 @ 17:38:46
Postat av: Scylla

VARFÖR skulle Lilla Besten tro något annat?

:)

2010-01-04 @ 21:45:56
URL: http://havstroll.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback